God dag. Det var altså jeg som opprettet orginal posten (med mindre noen har gjort det tidligere), iallefall det jeg syntes ville vært flott for communitiet og siden generellt er om det var mulighet for å få opp en slags chat her inne på selve siden. Jeg har blant anna sett at de har det på codnorge når jeg spilte i ligaen der for 2 år siden eller noe. Og det var et ganske bra opplegg, folk skrev konstant, avtalte scrims osv osv.. Eller bare opprette en irc chan, med mindre det allerede er gjort ?
Mtp hvor lite aktivitet det er på siden og hvor populært spillet er i norge osv så ser jo alt feil ut, vi må få trukket til oss spillere (Jeg kan blant annet prøve å få opp nyheter på
www.catchgamer.no eller
www.arcticnova.org når det er turneringer på gang, for de turneringene som skal holdes nå er det nok litt for seint mtp påmeldingen så må nok vente til de neste.) Men hvis noen fra crewet har noen news de vil ha ut så send meg en melding for jeg kjenner et par skribenter på begge de 2 sidene. Så kunne vi fått publisert litt mer og trukket til oss en del folk.
Innspill?