Lazy Generation Gaming er stolte over å kunne presentere vårt første event som vi kommer til å åpne dørene til fra kl. 18.00 fredag den 25 september og vi stenger dørene kl 18.00 søndag den 27 september.
Klikk her for å lese artikkelen.

sA CryniX skrev:"- Ingen form for rusmidler er lov. Dette inkluderer alkohol og røyk og andre midler som er lovlig for de over 18 år."
Gjelder dette også snus?

Oby skrev:ZpiKe skrev:Jeg kommer
Meld deg på og betal da ffs

Ze Ethnic skrev:Når det gjelder hvordan vi skal betale så hadde det vært veldig fint om vi kunne betalt når vi ankommer lanet fordi ikke alle har mulighet til å betale via nettet, for eksempel, meg, toxion, epox og goztly og kanskje sion, vi kan ikke betale via nettet, så da blir det fem mindre på lanet

Ze Ethnic skrev:Når det gjelder hvordan vi skal betale så hadde det vært veldig fint om vi kunne betalt når vi ankommer lanet fordi ikke alle har mulighet til å betale via nettet, for eksempel, meg, toxion, epox og goztly og kanskje sion, vi kan ikke betale via nettet, så da blir det fem mindre på lanet

Oby skrev:Ze Ethnic skrev:Når det gjelder hvordan vi skal betale så hadde det vært veldig fint om vi kunne betalt når vi ankommer lanet fordi ikke alle har mulighet til å betale via nettet, for eksempel, meg, toxion, epox og goztly og kanskje sion, vi kan ikke betale via nettet, så da blir det fem mindre på lanet
Det går sikkert an å få til ordninger om dere tar kontakt med arrangør, men jeg ser ikke egentlig helt problemet - har ikke foreldrene deres nettbank?
Ze Ethnic skrev:
Ikke alle har det ikke like lett når det gjelder det der, uansett grunn så kan jeg si at jeg bare har en mulighet og det er å betale på lanet.

mgforce skrev:Ze Ethnic skrev:
Ikke alle har det ikke like lett når det gjelder det der, uansett grunn så kan jeg si at jeg bare har en mulighet og det er å betale på lanet.
Okei jeg forstår probleme deres.
Det som må til for at dere skal få betale ved inngangen til LAN'e er at dere må si ifra 2 uker før LANe starter, hvis dere ikke kan komme.
EDIT: Husk at dere må uannsett skrive dere opp på påmeldings siden![]()
Håper dette funker for dere!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester