Alt som har med klaner og LAN/turneringer å gjøre legges her.
Jonas94M 25 Jun 2009, 14:34
EirikYeah skrev:Jonas94M skrev:Navn: Jonas Myhren Alder: 15 år Gamertag: Jonas94M Hvilken klan søker jeg: En klan som er aktiv, spiller noen timer hver dag. Klanen må spille mest for morro, men litt for å vinne også. Jeg er lvl 45, så jeg søker en klan mellom 40-50. Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: 3-4 timer om dagen Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost: Seriøs klan
Hva er du 45 i? Hva er du i MLG? PS: Det er ikke så lurt å skrive i signaturen din at du ikke er så god i MLG. Det øker ikke akkurat sjansene for at noen plukker deg opp ;).
Sånn, har endret det nå. Fornøyd?
 Add meg på xbox live, blir gjerne med på customs!
-
Jonas94M
- Medlem
-
- Gamertag: Gu1tar M4ni4c
I Lord Astro I 26 Jun 2009, 02:13
Navn:Alexander Alder:19 år Gamertag:Lord Astro Hvilken klan søker jeg:Jeg søker en sosial clan, som ikke tar spillet for seriøst, men fortsatt hater å tape. Jeg søker en allroundclan, en clan som ikke bare er fokusert på mlg, men også kan trå til med en god gammeldags btb. Jeg søker en klan som ligger på det samme nivået som meg, altså ingen pros eller nybegynnere. Cluet med samme nivå er at vi kan utvikle oss sammen mot et felles mål, og det er godfølelsen med halo. Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: 2 timer hver dag ++++ satser gjerne på at vi har en ukeplan på spillingen Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost: Søker en medium seriøs klan (som etterhvert vil knuse de seriøse  )
-

I Lord Astro I
- Medlem
-
- Gamertag: Lord Astro
aa STRANGER 19 Sep 2009, 19:35
Navn: Martin Alder: 14 (har ikke irriterende pipestemme  ) Gamertag: aa STRANGER Hvilken klan søker jeg: Noen som tåler å tape og følge set-ups/strategier. Teamet må forstå at man bare blir gode av øving. Ser etter en online-klan, ikke LAN. Gamebattles passer bra. Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: Stort sett nårsomhelst i helga, og 2-3 timer på hverdager. Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost: Seriøs klan
-

aa STRANGER
- Medlem
-
- Gamertag: aa STRANGER
Luremus 20 Sep 2009, 12:41
aa STRANGER skrev:Alder: 14 (har ikke irriterende pipestemme  )
Genialt  . Det er dessverre ikke plass i min klan, ettersom vi allerede er 4. Men du kan godt legge meg til hvis du vil spille. Jeg kjenner mange som ikke er her på forumet, men som trenger team. Kanskje de er interessert?
-
Luremus
- Utestengt
-
OsteH0vel 12 Des 2009, 16:30
Navn: Denis Alder: 13 Gamertag: aM ReVo Hvilken klan søker jeg: Seriøs MLG clan. Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: nesten hele dagen vist jeg ikke har noe prøve. Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost:
Sist endret av OsteH0vel den 17 Apr 2010, 21:58, endret 1 gang
Trenger team, add aM ReVo vist interesert.
-

OsteH0vel
- Medlem
-
- Gamertag: aM ReVo
halowood GUY 31 Des 2009, 20:29
Navn: André Strømstad Alder:15 Gamertag: halowood GUY Hvilken klan søker jeg: SWAT,MLG og litt av vært Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: 2timer + - Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost: medium\litt serr Litt om halowood GUY: 2300exp 44skill gamet siden jeg var 8 
-

halowood GUY
- Medlem
-
- Gamertag: halowood GUY
halowood GUY 31 Des 2009, 22:32
Jonas94M skrev:EirikYeah skrev:Jonas94M skrev:Navn: Jonas Myhren Alder: 15 år Gamertag: Jonas94M Hvilken klan søker jeg: En klan som er aktiv, spiller noen timer hver dag. Klanen må spille mest for morro, men litt for å vinne også. Jeg er lvl 45, så jeg søker en klan mellom 40-50. Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: 3-4 timer om dagen Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost: Seriøs klan
Hva er du 45 i? Hva er du i MLG? PS: Det er ikke så lurt å skrive i signaturen din at du ikke er så god i MLG. Det øker ikke akkurat sjansene for at noen plukker deg opp  .
Sånn, har endret det nå. Fornøyd?
hei, jeg søker også etter en klan, å jeg er en 44 så jeg lurte på om vi skulle søke sammen eller kasnkje lage en ;p add meg: halowood GUY
-

halowood GUY
- Medlem
-
- Gamertag: halowood GUY
Repackt 29 Jan 2010, 15:18
Navn: Dennis Alder: 14 blir 15 i april Gamertag: iN Xpect Hvilken klan søker jeg: Seriøs klan, som deltar på turneringer, scrims osv Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: 5 timer daglig i ukedagene utenom Onsdag som blir 1-2 timer, Helgene er jeg aktiv nok Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost: Ønsker seriøs klan
PS: Bare best dere får vite dette nå, jeg har ikke spilt halo på 6-9 måneder men har startet igjen jeg trener aktivt for å få tilbake aim, osv
-
Repackt
- Medlem
-
nybbrex 05 Feb 2010, 01:38
Navn: Espen Nyberg Granaune Alder: 17 Gamertag: nybbrex Hvilken klan søker jeg: Jeg søker en klan/team som ønsker å spille seriøst, gjerne ofte og lenge. Er så lei av de drittkompisene jeg spiller doubles/MLG/Swat med nå. Skiller jo aldri opp! HS er 42 i Lone Wolves, men vet jeg kan bli bedre der. Lone Wolves er så boring. Vil altså ha et seriøst lag, som spiller hva som helst. Et kriterie for min del er trivelige karer som kommuniserer og er oppmuntrende. Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: Kan ofre alt fra 1 til 10 timer hver dag!
-
nybbrex
- Medlem
-
- Gamertag: nybbrex
TuElement 14 Feb 2010, 14:27
Vil ba komme med en kommentar siden vi snakker om klan. Gir anbefalinger om 2 spillere som helt sikkert vil havne i en seriøes klan : Gamertags: RanzerN og Beast 0f Norway
RanzerN er kanskje en av de bedre support playerene jeg har spilt med. Mens Beast 0f norway er en god second slayer. (:
Element KAN DET
-

TuElement
- Medlem
-
- Gamertag: HoneroeD
RanzerN 23 Feb 2010, 01:50
^^^^^ takk for anbefalingen Navn: Robin Hansen Alder: 14 Gamertag: RanzerN Hvilken klan søker jeg: jeg søker et team som kan/vil spille seriøst, kan bli med på scrims og muligens LAN's, jeg har kommet meg til level 45 i MLG alene i spillelisten/med random teammates, Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: 2-6 timer om dagen, Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost: Seriøs Klan
-
RanzerN
- Medlem
-
- Gamertag: RanzerN
RanzerN 23 Feb 2010, 19:30
DeStroider NoR skrev:Å hvor i Norge kan man finne RanzerN? 
Stavanger 
-
RanzerN
- Medlem
-
- Gamertag: RanzerN
TuElement 25 Feb 2010, 21:22
RanzerN skrev:^^^^^ takk for anbefalingen Navn: Robin Hansen Alder: 14 Gamertag: RanzerN Hvilken klan søker jeg: jeg søker et team som kan/vil spille seriøst, kan bli med på scrims og muligens LAN's, jeg har kommet meg til level 45 i MLG alene i spillelisten/med random teammates, Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: 2-6 timer om dagen, Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost: Seriøs Klan
Mener bare fakta Robin 
Element KAN DET
-

TuElement
- Medlem
-
TuElement 02 Mar 2010, 23:06
Navn: Preben Honerød-Bentsen , Vestfold Alder: 15 Gamertag: Element HB Hvilken klan søker jeg: Seriøst klan, som drar på tournaments,lan, GB matcher osv Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: 2-3 timer i hverdagen, helgene tenker jeg gaming ut natta til morran visst man må  Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost: God klan
Element KAN DET
-

TuElement
- Medlem
-
coolface10 11 Mar 2010, 20:29
Navn: Marius Sletta. Alder:15. Gamertag: sonnesan. Hvilken klan søker jeg: medium seriøs klan. Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: 2-4 timer, omtrent hver dag, mer i helgene. Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost:en medium seriøs en.
-
coolface10
- Medlem
-
- Gamertag: sonnesan
EirikYeah 26 Mar 2010, 12:53
Jaja, da var jeg F/A igjen...
Navn: Eirik J Alder: 16 Gamertag: EirikYeah Hvilken klan søker jeg: Et seriøst lag som satser. Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: 3 timer i ukedagene, 6 til 7 i helgene. Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost: Seriøs
Jeg ser etter et lag som skal til ECL. Jeg har pengene og tillatelse fra mine foresatte i orden. Sponsor kan jeg nok ordne, men om laget har noen fra før hadde det vært flott.
Er det noe du lurer på, bare send meg en melding på HN.
EDIT: Jeg drar gjerne også på LAN, enten det er i nærheten (Rogaland) eller i Nord-Norge. Jeg har også mulighet til å ha LAN hos meg, både 4v4 og online (4 stykker spiller MLG eller online scrim).
EirikYeah-laget EirikYeah
Halo Norge Top 10 #3 #5 - EirikYeah #7 - EirikYeah
Halo Norge Top 10 #5 #10 - EirikYeah
-
EirikYeah
- Utestengt
-
- Gamertag: EirikYeah
OsteH0vel 30 Mar 2010, 01:01
Navn: Denis Alder: 13 Gamertag: aM ReVo Hvilken klan søker jeg: Seriøs MLG clan. Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: nesten hele dagen vist jeg ikke har noe prøve. Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost:
Trenger team, add aM ReVo vist interesert.
-

OsteH0vel
- Medlem
-
- Gamertag: aM ReVo
coolface10 06 Apr 2010, 16:41
EirikYeah skrev:Jaja, da var jeg F/A igjen...
Navn: Eirik J Alder: 16 Gamertag: EirikYeah Hvilken klan søker jeg: Et seriøst lag som satser. Hvor mye tid er jeg villig å ofre på klanen og Halo 3: 3 timer i ukedagene, 6 til 7 i helgene. Hvor havner jeg blant alternativene av klaner i førstepost: Seriøs
Jeg ser etter et lag som skal til ECL. Jeg har pengene og tillatelse fra mine foresatte i orden. Sponsor kan jeg nok ordne, men om laget har noen fra før hadde det vært flott.
EDIT: Jeg drar gjerne også på LAN, enten det er i nærheten (Rogaland) eller i Nord-Norge. Jeg har også mulighet til å ha LAN hos meg, både 4v4 og online (4 stykker spiller MLG eller online scrim).
Jeg ser på meg selv som medium god er også 16 år. Blir du med på å lage klan med meg?  Jeg er 40 i lonewolf men har 27 i mlg, 32 i team dobbles og 32 i team slayer. PS: Har bare tilfeldige team for å nå disse rankene.
-
coolface10
- Medlem
-
- Gamertag: sonnesan
EirikYeah 06 Apr 2010, 17:33
coolface10 skrev:EirikYeah skrev:Jaja, da var jeg F/A igjen...
Jeg ser på meg selv som medium god er også 16 år. Blir du med på å lage klan med meg?  Jeg er 40 i lonewolf men har 27 i mlg, 32 i team dobbles og 32 i team slayer. PS: Har bare tilfeldige team for å nå disse rankene.
Kan godt være at vi to kan få til noe ja  . Vil selvsagt spille med deg først  . Legg meg til, GT: EirikYeah.
EirikYeah-laget EirikYeah
Halo Norge Top 10 #3 #5 - EirikYeah #7 - EirikYeah
Halo Norge Top 10 #5 #10 - EirikYeah
-
EirikYeah
- Utestengt
-
- Gamertag: EirikYeah
Gå til Generell Klan og LAN-prat
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester
Nye filer
HaloNorge har laget en liten guide for callouts på alle MLG-maps.
En av de tre rundene med Halo 1 som ble tatt opp under det korte og intime vinterlanet hos Øby i Fredrikstad.
MegaBabe sin andre og siste Halo 2-montage
Doubleshot. Clawtacular. RRBx. Welcome to button-combo hell.
Populære filer
Internspøkenes høyborg ble åpnet i mai 2005, da denne filmen dukket opp på internettet
Med totalt latterliggjøring av samtlige innen HaloNorg...
En av de tre rundene med Halo 1 som ble tatt opp under det korte og intime vinterlanet hos Øby i Fredrikstad.
Mest nedlastede filer
Can7ona bestemte seg for å vise frem sine skills for allmennheten en dag i 2005. Det skulle kan kanskje aldri ha gjort...
For stort annet enn L.O...
|