Betaling skjer på stedet så vidt jeg har forstått. Jeg har i alle fall ikke fått noen betalingsoppfordring.
Jeg har også forstått det slik at det enda er plasser ledig. Men vær rask, vi passert 50 personer allerede 23. september.

Oby skrev:Noen som er keen på Halo 1 under LANet? For at en liten Halo 1-stasjon skal bli realitet trenger vi en person som kan stille med følgende:
- 1 TV (helst klump-TV ca. 20" eller større) som kan brukes til H1 helgen gjennom
- 1 orginal Xbox moddet m/ Halo 1 NTSC
Noen som har mulighet til å bidra?

ALI3NWAR3 skrev:Du kan sikkert låne min Øby, men da må du komme og hente den, pga jeg skal til Bylan.

Oby skrev:Da var pakkingen stort sett unnagjortGleder meg til å se alle sammen i morgen kveld!
PS! Jeg har av ymse grunner ikke noe digitalkamera. Det hadde derfor vært flott om noen kunne tatt bilder og lagt ut på HaloNorge i etterkant. Blant annet har Microsoft bedt om å få oversendt bilder fra arrangementet, så derfor håper jeg noen kan bidra
Sly skrev:Ettersom jeg desverre ikke har noen 2v2 partner, velger jeg å ikke komme. Ikke tenk "omg, dårlig unnskylding til å ikke komme". Men så har jeg heller ingen jeg kan sitte på med, jeg har hørt rundt og han ene som var aktuell har ikke kontakt og gjort som avtalt og gidder dermed ikke mase på han... Vedkommende vet sikkert hvem det er selv, men dette blir et LAN uten meg! Skulle gjerne vært der, kos dere masse. Vet det blir bra![]()
Vi ses på Lag second wave om simen får fart på ræva si

Gå til Generell Klan og LAN-prat
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester