Community

La blodårene koke

Det første spillet i den nye Halo-triologien.

Re: La blodårene koke

Innlegg 666 Lucifer 10 Apr 2012, 15:41

håper virkelig dette er en spøk. men jeg er nok redd det er slik simen påpeker.

Der ser ut som veien de velger er at skills skal ha mindre betydning. altså f.eks du er i en br-duell, du vinner duellen. et sekund senere spawner han bak deg og fortsetter duellen. skjoldet ditt er nede fra forrige duell. du taper. helt idiotisk og helt ødelagt spill.

med random våpen spawn, enda mer ødelagt. da har man ikke kontroll over noen ting og det blir yatzi. altså hvem har mest flaks.

etter min mening ødela de hele greia med reach og de kommer til å ødelegge enda mer nå. eneste som blir spennende er hva skjer med halo 3 på liven. hørte de skulle slanke den ned litt.
Brukerens avatar
666 Lucifer
Medlem

Innlegg Satanicmechanic 10 Apr 2012, 18:47

NVM
Bilde
Satanicmechanic
Medlem

Gamertag: xSatan1c

Innlegg Can7ona 10 Apr 2012, 20:29

Det er faktisk sant det Simen C skriver, 343 vil selvfølgelig tjene mest mulig penger. Og det er også sant at det er flere casual kids enn det er konkuranse spillere i Reach.. COD spillene er noobifiserte spill, men der fungerer også matchmakingen veldig mye bedre enn på Reach, synes i hvertfall jeg. Når vi har vært et stort party med spillere på cod har vi møtt et stort party med andre folk som vi er ca jevngode med. Og gamene blir av det jevnere og kulere å spille. Nå har jeg ikke mye erfaring fra Reach riktignok, men av de ukene jeg faktiskt spilte spille så virket det som for meg at matchmaking ikke var tilstedeværende i det hele tatt. Vi kunne møte super noobs som ikke klarte å holde seg på banen eller vi kunne møte ogre 2 ( gjorde ikke det, men satt på spissen.)

Det jeg vil frem til er at 343 vil tjene penger og ser på hvordan de andre spillene har gjort nettop det. Og integrerer flere nye ting som er kjent fra konkurentene. Instaspawn funker greit i mange games på COD, mens det er noen gametypes med wave spawn. Dette kommer vel til å bli tilfelle i Halo 4 også regner jeg med, det er jo umulig å spille flag med instaspawn og det skjønner 343.

Halo kommer aldri til å bli det samme spillet igjen, det må vi bare godta. Penger styrer alt også får vi bare håpe at MLG klarer og gjøre spillet noenlunde spillbart gjennom Custom setups.
[Bilde
Brukerens avatar
Can7ona
Forumadministrator
Forumadministrator

Gamertag: Can7ona

Innlegg sA CryniX 11 Apr 2012, 11:12

Oby skrev:Se her for bekreftelser:
- http://halocouncil.com/content.php?57-D ... -On-Neogaf
- http://halocouncil.com/content.php?59-F ... -on-Neogaf

Crynix: In game joining er vel kanskje det eneste gode forslaget der. Å kunne supplere matchmaking games hvor en eller to har quittet synes jeg faktisk er helt OK.

Tenkte mest på å beholde originaliteten i Halo-serien, ikke ta det "beste" fra andre spill og håpe det funker i Halo og.
Friend request me for customs!
Brukerens avatar
sA CryniX
Crew
Crew

Gamertag: Fictitious

Innlegg Oby 11 Apr 2012, 19:56

GIF-fil med H4 AR:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... ount=18679

Ny trailer/intervju:
XBC nick: Oby1 - XTag: Oby

Blogg | Facebook | Twitter | MG | nFF | MLG
Brukerens avatar
Oby
Master Sjef
Master Sjef

Gamertag: iB l Oby

Innlegg Oby 11 Apr 2012, 20:12

Beklager dobbeltpost, men denne fortjener særlig mention:
En interessant analyse av hvorfor Halo 4 kan bli bra på tross av mange "dusteinnstillinger":
http://www.haloite.com/halo-4-can-be-go ... -it-sucks/

Det går også an å bygge litt videre på denne. Hvis alt "stæsjet" som legges oppå en egentlig god kjerne, så kan det hende at folk som spiller mye matchmaking blir "skremt" over til MLG. Slik fungerte på mange måter Halo 2 i starten. Matchmaking-innstillingene var absolutt horrible, og det var nesten ikke noe alternativ til customs -- selv for de som ikke hadde erfaring fra tidligere titler i Halo-serien.
XBC nick: Oby1 - XTag: Oby

Blogg | Facebook | Twitter | MG | nFF | MLG
Brukerens avatar
Oby
Master Sjef
Master Sjef

Gamertag: iB l Oby

Innlegg sA CryniX 18 Apr 2012, 15:24

Tenkte på en ting. Før Reach kom ut, hørte vi jo mye om innstillingene som senere skulle bli Invasion-playlisten. Spartan vs Elites, core, vehicles etc fikk oss til å tenke "Hva faen er dette?!", men det endte jo opp som kun én playlist.
343 har jo ikke sagt noe om at noen av disse nye tingene kommer i alle playlister eller noen utvalgte enda. Tror vi må vente enda mer og får litt mer fakta på bordet før vi slakter det.
Friend request me for customs!
Brukerens avatar
sA CryniX
Crew
Crew

Gamertag: Fictitious

Forrige

Gå til Halo 4

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester

Nye bilder i galleriet

• HaloNorge 10 år