Can7ona 10 Apr 2012, 20:29
Det er faktisk sant det Simen C skriver, 343 vil selvfølgelig tjene mest mulig penger. Og det er også sant at det er flere casual kids enn det er konkuranse spillere i Reach.. COD spillene er noobifiserte spill, men der fungerer også matchmakingen veldig mye bedre enn på Reach, synes i hvertfall jeg. Når vi har vært et stort party med spillere på cod har vi møtt et stort party med andre folk som vi er ca jevngode med. Og gamene blir av det jevnere og kulere å spille. Nå har jeg ikke mye erfaring fra Reach riktignok, men av de ukene jeg faktiskt spilte spille så virket det som for meg at matchmaking ikke var tilstedeværende i det hele tatt. Vi kunne møte super noobs som ikke klarte å holde seg på banen eller vi kunne møte ogre 2 ( gjorde ikke det, men satt på spissen.)
Det jeg vil frem til er at 343 vil tjene penger og ser på hvordan de andre spillene har gjort nettop det. Og integrerer flere nye ting som er kjent fra konkurentene. Instaspawn funker greit i mange games på COD, mens det er noen gametypes med wave spawn. Dette kommer vel til å bli tilfelle i Halo 4 også regner jeg med, det er jo umulig å spille flag med instaspawn og det skjønner 343.
Halo kommer aldri til å bli det samme spillet igjen, det må vi bare godta. Penger styrer alt også får vi bare håpe at MLG klarer og gjøre spillet noenlunde spillbart gjennom Custom setups.
[